החשיבות של ייעוץ אקוסטיקה בשלבי הבנייה

תוכן עניינים

מתחרטים עד היום שפתחתם עסק בבניין משרדים רועש, או 'אופן ספייס' שמרוב המולה אף אחד לא מצליח לעבוד בו? הילדים מתקשים לישון בגלל ששומעים כל צעד של השכנים? גם אתם גיליתם בדרך הקשה את החשיבות של ייעוץ אקוסטיקה בשלבי הבנייה.

ייעוץ אקוסטיקה הוא אחד התחומים החשובים שיש לקחת בחשבון עוד בשלבי הבנייה – בין אם מדובר במשרדים, מבני מגורים, מרכזים מסחריים, בתי מלון, בתי חולים, אולפני מוסיקה, אולמות אירועים או מבני ציבור שונים. רק בנייה שתוודא שהאקוסטיקה תהיה טובה תוכל להבטיח לכם איכות חיים, עבודה תקינה ושביעות רצון לטווח הארוך. 

א. עדי אקוסטיקה מובילה כבר למעלה מעשרים שנה את התחום של ייעוץ אקוסטיקה בישראל. במאמר זה שאלנו את מיטב המומחים של החברה מה חשוב לדעת על החשיבות של ייעוץ אקוסטיקה בשלבי הבנייה. ריכזנו את התשובות עבורכם. 

מוכנים? מעולה. בואו נתחיל.  

התכנון שלנו, השקט שלכם

אחד האתגרים המרכזיים העומדים בפני מי שבונה בניין מגורים, הוא תחום האקוסטיקה. תכנון אקוסטיקה לבניין מגורים מצריך מיומנות נרחבת, ניסיון רב שנים בתחום וכמובן, הסמכה מקצועית רלוונטית. רק חברה העוסקת בתחום שנים רבות ושהצוות שלה הוא נבחרת מנצחת המורכבת ממיטב אנשי המקצוע בתחום, תוכל לספק לכם פתרונות אקוסטיים ברמה הגבוהה ביותר, שיבטיחו את איכות חייכם בטווח הארוך. 

א. עדי אקוסטיקה היא מעבדה מוסמכת לבדיקת רעש, הפועלת כבר יותר מעשרים שנה בתחום התכנון האקוסטי. נשמח לעמוד לשירותכם ולדאוג לכך שהחוויה האקוסטית שלכם תהיה לא פחות ממושלמת. כי התכנון הוא שלנו – השקט הוא שלכם. 

ייעוץ אקוסטיקה בשלבי הבנייה

תכנון אקוסטיקה למשרדים – לא מה שחשבתם

אחד הדברים שחשוב לעשות כבר בשלבי הבנייה, הוא תכנון אקוסטיקה. אחרת, אתם עלולים למצוא את עצמכם מתחרטים על כך שלקחתם כמובן מאליו שהמבנה יהיה שקט, נעים ובעל תהודה רצויה. אולם אסור להשאיר דברים אלו ליד המקרה.

בשביל זה אנחנו כאן. 

רק חברה איכותית, מקצועית, אחראית ואמינה המובילה בתחום תכנון אקוסטיקה למשרדים תוכל לדאוג לכך שהאקוסטיקה במשרד שלכם תהיה לא פחות ממושלמת. אנחנו כאן כדי להפוך את העתיד האקוסטי שלכם לכל מה שתמיד שרציתם שהוא יהיה – ועוד הרבה יותר. כי בכל הנוגע לאיכות חיי העבודה וההצלחה העסקית שלכם – אין שום סיבה בעולם שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר.

תנו לנו להפוך את בניין המשרדים שלכם לחלל עבודה איכותי מבחינה אקוסטית – כך שתוכלו לעבוד בו בראש שקט. כי השקט שלכם הוא השליחות שלנו.

תכנון אקוסטי לאולפן הקלטות – זה הזמן

אחד מסוגי המבנים שחשוב ביותר לערוך בו תכנון אקוסטיקה הוא, מטבע הדברים, אולפן הקלטות. תכנון אקוסטי לאולפן הקלטות הוא קריטי במיוחד, משום שבידוד הרעשים ואיכות הסאונד בו חייבים להיות כאלו שיאפשרו לערוך הקלטות נקיות, חדות ואיכותיות ללא רעשי רקע בלתי רצויים. 

איזה מזל שיש אותנו.

עם א. עדי אקוסטיקה תוכלו לוודא שהסאונד באולפן ההקלטות שלכם יהיה לא פחות ממושלם. כי בכל הנוגע למוסיקה – אין שום סיבה בעולם שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר.

השילוב הנדיר בין אחריות, מקצועיות, ניסיון, ידע נרחב, שימוש בטכנולוגיות חדשניות, תודעת שירות ברמה הגבוהה ביותר בעולם כיום ויחס אישי, מסור ואכפתי לכל לקוח, הפך אותנו לחברה המובילה בישראל בתחום של ייעוץ אקוסטיקה.

אז למה אתם מחכים?

לייעוץ אקוסטיקה, התקשרו לטלפון – 04-8348350 – ונשמח לעמוד לשירותכם ולדאוג לכך שתכנון האקוסטיקה שלכם יהיה נכון כבר בשלבי הבנייה. וזכרו: התכנון שלנו – השקט שלכם.

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
תכנון אקוסטי משפר את הבריאות והרווחה במשרד

בעולם המודרני, המשרד הפך למרחב בו אנו מבלים חלק ניכר

קרא עוד »
השפעת האקוסטיקה על בריאות האדם

הסביבה האקוסטית בה אנו חיים ועובדים משפיעה רבות על איכות

קרא עוד »
האתגרים האקוסטיים במרכזי מסחר

מרכזי מסחר, כמו קניונים ומרכזי קניות גדולים אחרים, מציעים מגוון

קרא עוד »
דילוג לתוכן